REGULAMIN
REGULAMIN
REGULAMIN USŁUGI VASSIST
Obowiązuje od 01 stycznia 2021 r.
Niniejszy Regulamin zwany również Umową określa zasady korzystania z usługi VASSIST świadczonej przez Sunny Valley Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, spółką zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy dla M.ST. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000789918, NIP: 5223161493, REGON: 383572426, adres do kontaktu kontakt@vassist.com.pl
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Usługa przeznaczona jest wyłącznie dla Klientów będącymi przedsiębiorcami, do korzystania w celach bezpośrednio związanych z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową
Warunkiem korzystania z Usługi przez Klienta jest zapoznanie się i akceptacja Regulaminu, Polityki Prywatności oraz Umowy Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych dostępnymi na stronie www.vassist.com.pl. Umowę traktuje się jako zawartą z chwilą akceptacji postanowień wyżej wymienionych dokumentów poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka w formularzu zamówienia pakietu cenowego oraz wniesie pełnej opłaty zgodnie z aktualną w trakcie zamówienia ceną pakietu. Osoba dokonująca zamówienia usługi oświadcza, że jest do tego upoważniona lub dokonuje tego w imieniu i na rzecz Usługobiorcy. Zastrzegamy prawo odmowy zawarcia umowy z Usługobiorcą z dowolnego powodu a w szczególności gdy w przeszłości naruszył on zasady Regulaminu. Usługodawca zastrzega prawo do zmiany Regulaminu. Zmiana jego Treści nie dotyczy Umów zawartych przed tą zmianą
Jeżeli nie akceptujesz któregokolwiek z postanowień Regulaminu, nie powinieneś zamawiać ani korzystać z usługi VASSIST
DEFINICJE
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową – w rozumieniu Art. 43 Kodeksu Cywilnego (Dz.U.2019.0.1145 – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. z późniejszymi zmianami)
Regulamin / Umowa – niniejszy dokument stanowiący regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu Art. 8.1 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Ustawa z dn. 18 lipca 2002 r., Dz. U. 2002 Nr 144 poz. 1204)
Umowa – Umowa zawarta na odległość w rozumieniu Art. 2 pkt 1 Ustawy o prawach konsumenta (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. Dz. U. 2014 poz. 827), w której stronami są Usługobiorca i Usługodawca;
Usługodawca – Sunny Valley Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie spółką zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla M.ST. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000789918, NIP: 5223161493, REGON: 383572426, adres do kontaktu kontakt@vassist.com.pl
Podwykonawca Usługodawcy – osoba fizyczna lub przedsiębiorca związany umową działania w imieniu i na rzecz Usługodawcy uprawniona do działania w ramach realizacji Umowy
Usługobiorca – Przedsiębiorca, który zawarł z Usługodawcą Umowę na realizację Usługi
Pracownik Usługobiorcy – osoba współpracująca z Usługobiorcą
Administrator Usługobiorca / Przedsiębiorca – podmiot zarządzający danymi osobowymi
Podmiot przetwarzający – podmiot przetwarzający dane osobowe
Portal / Portal Linkedin™ – portal społecznościowy dostępny pod URL www.LinkedIn.com
Konto / Profil – indywidualne konto użytkownika na portalu Linkedin™
Użytkownik Portalu – osoba posiadająca profil na portalu Linkedin™
Dane Dostępowe Konta / Profilu – indywidualne poufne dane dostępu konta / profilu na portalu Linkedin™
Prywatna wiadomość – wiadomość przesyłana pomiędzy użytkownikami portalu Linkedin™ zgodna z postanowieniami regulaminu Linkedin™ tym samym nie naruszająca RODO
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Usługa / Usługa VASSIST / Usługa Główna – zaprogramowane zautomatyzowane wysyłanie z konta / kont / profilu / profilów Usługobiorcy prywatnych wiadomości do określonych użytkowników portalu Linkedin™ – skonfigurowane do zarządzania komunikacją zwrotną ze scentralizowanego panelu multikont VASSIST / Panel CRM
Panel CRM / VASSIST CRM / Panel multikont – cyfrowy scentralizowany pulpit skonfigurowane do zarządzania komunikacją zwrotną ze scentralizowanego panelu multikont i realizacji kampanii multipostów
Usługa dodatkowa – usługa ujęta w ramach konkretnego pakietu cenowego do realizacji przez Usługodawcę po jej uzgodnieniu z Usługobiorcą. Doprecyzowanie realizacji następuje w formularzu lub formularzu online otrzymanym do wypełnienia i przesłania na adres kontakt@vassist.com.pl lub przyciskiem wyślij przez Usługobiorcę po zaksięgowaniu opłaty pakietu cenowego
Formularz online – formularz zawarty na stronie internetowej przesyłany klientowi po zawarciu umowy w postaci linku do strony klientowi do uszczegółowienia opłaconego zamówienia i odesłaniu go przyciskiem wyślij
Formularz – formularz przesyłany klientowi po zawarciu umowy jako plik do uszczegółowienia opłaconego zamówienia i odesłania na adres kontakt@vassist.com.pl
Scrap Linkedin™ – usługa dodatkowa polegająca na zaimportowaniu danych kontaktowych wskazanej przez Usługobiorcę grupy potencjalnych klientów na portalu Linkedin™ i dodanie ich do realizacji w ramach Usługi Głównej. Liczba możliwości wykonania usługi dodatkowej określona jest w pakiecie cenowym
Scrap Facebook™ – usługa dodatkowa polegająca na zaimportowaniu danych kontaktowych wskazanej przez Usługobiorcę grupy potencjalnych klientów na portalu Facebook™ i zamianie ich tam gdzie to możliwe na kontakty na portalu Linkedin™ oraz dodanie ich do realizacji w ramach Usługi Głównej. Liczba możliwości wykonania usługi dodatkowej określona jest w pakiecie cenowym
Visit Snitcher – usługa dodatkowa polegająca na zidentyfikowaniu danych odwiedzających wskazane w formularzu przez Usługobiorcę strony internetowe. Raport z analizy odwiedzających przesyłany do Usługobiorcy z częstotliwością 1 raz na tydzień.
1000/24h Profile Viewer – odpowiednio przygotowany profil odwiedzając profile grupy docelowej intensyfikuje reklamę twojej oferty. Usługa przydatna jako dopełnienie VASSIST
VASSIST – Virtual Assistant – oprogramowanie wysyłające z konta / profilu Usługobiorcy prywatne wiadomości do innych użytkowników portalu Linkedin™
VASSIST 2/4/6/8 – Virtual Assistant – oprogramowanie obsługujące 2/4/6/8 kont / profili Usługobiorcy
Formularzem Zamówienia – formularz pakietu cenowego dostępny na stronie vassist.com.pl
Formularz (Formularz online) Umowy Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych – do przesłania danych dostępu bezpośrednio przez Usługobiorcę lub oddzielnie przez Usługobiorcę i jego pracowników do Usługodawcy za pomocą kontaktu poufnego na adres poufne@vassist.com.pl lub przyciskiem wyślij
Pakiet Cenowy – oferta cenowa Usługodawcy przedstawiona w formularzu zamówienia
Opłata – wynagrodzenie Usługodawcy płatne z góry za zleconą Usługę na podstawie aktualnego pakietu cenowego Usługodawcy. Opłata za Usługę jest podawana w polskich złotych, w cenie netto na stronie vassist.com.ploraz w kwocie netto i brutto zawierającej podatek VAT (cena brutto) na stronie pakietu zamówienia i na Fakturze. Jest opłatą końcową za pojedynczą Usługę lub wykonanie usługi 1 miesiąca w ramach pakietów powtarzalnych
Operator Płatności – podmiot świadczący Usługę PayU, spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań –Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 złotych w całości opłaconym, posiadająca NIP: 779-23-08-495,
Płatność przelewem – jedna z form uiszczenia opłaty przed wykonaniem usługi po przesłaniu faktury lub faktury proforma
Upgrade – zmiana, podwyższenie pakietu o liczbę VASSIST czy usługi dodatkowe. Upgrade następuje po uzgodnieniu szczegółów pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą drogą mailową na adres kontakt@vassist.com.pl lub telefonicznie w godzinach roboczych
Konto Premium / Sales Navigator – to pakiet premium Linkedin™ który wykorzystywany jest przez oprogramowanie VASSIST. Sales Navigator jest płatny w drugim miesiącu po pierwszych 30 dniach jego testowania. Kolejny okres testowy przysługuje po kolejnych 30 dniach przerwy
Godziny robocze – poniedziałek piątek 10.00-18.00
Kontakt – mailowy o adresie kontakt@vassist.com.pl i telefoniczny w godzinach roboczych na nr telefonu 602336333 lub rozmowa telefoniczna na zasadzie oddzwonienia umówiona poprzez callendy
Kontakt poufny – mail o adresie poufne@vassist.com.pl do przesyłania danych dostępowych. Maile poufne są przez Usługodawcę permanentnie usuwane a ich zawartość przechowywana na dyskach zewnętrznych chronionych kodem dostępu
Siła Wyższa – zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec przy zachowaniu należytej staranności (np. klęska żywiołowa, działanie sił przyrody, wojna, rozruchy, działanie władz, itp.
Czas realizacji Usługi VASSIST – czas określony w pakiecie cenowym liczony w miesiącach. Data rozpoczęcia odmierzania czasu liczona jest z chwilą przekazania danych dostępowych +1-3dni
Czas dodatkowy – niezbędny do zrealizowania założonego zasięgu określonego w wykupionym pakiecie cenowym usługi VASSIST liczonym w skali miesiąca. Jako czas dodatkowy mieszczący się w granicach wykonania Usługi przyjmuje się 7dni dla każdego 1 miesiąca jej realizacji
CZĘŚĆ GŁÓWNA UMOWY
- Umowę traktuje się jako zawartą z chwilą akceptacji postanowień Regulaminu, Polityki Prywatności oraz Umowy Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych dostępnymi na stronie www.vassist.com.pl poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka w formularzu zamówienia pakietu cenowego oraz wniesie pełnej opłaty zgodnej z ceną pakietu w chwili zamówienia. Warunkiem do wdrożenia usługi jest odesłanie przez Usługobiorcę otrzymanego od Usługodawcy uszczegółowiającego Formularzu na adres kontakt@vassist.com.pl lub Formularzu online z pomocą przycisku wyślij oraz dopełnienie formalności niejawnych za pośrednictwem poufne@vassist.com.pl. Usługodawca z chwilą otrzymania formularza lub formularza online zobowiązuje się do wdrożenia usługi oraz skonfigurowania i przesłania dostępu do panelu scentralizowanego panelu zarządzania CRM VASSIST w ciągu 3 dni roboczych.
- Osoba dokonująca zamówienia usługi oświadcza, że jest do tego upoważniona lub dokonuje tego w imieniu i na rzecz Usługobiorcy
- Formularz zamówienia określa takie parametry usługi VASSIST jak: czas realizacji, liczbę VASSIST (liczbę obsługiwanych profili Usługobiorcy), zasięg kampanii (ilość użytkowników do których zostanie zrealizowana inicjacja kontaktu), grupę docelową oraz usługi dodatkowe wymienione w zależności od pakietu cenowego wraz z liczbą możliwych ich realizacji w skali całego pakietu
- Płatności online – Usługobiorca dokonuje płatności poprzez formularz zamówienia który przekierowuje go na stronę Operatora Płatności. Usługodawca wystawia i przesyła do Usługobiorcy fakturę do zaksięgowanej płatności w ciągu 24h. Operator płatności online w trakcie wykonywania opłaty jest administratorem danych osobowych Usługobiorcy. Dane wrażliwe takie jak numery kart płatniczych, data ważności karty czy kod csv nie są przekazywane Usługodawcy. Reklamacje dotyczące płatności Usługobiorca powinien zgłosić bezpośrednio do Operatora z jednoczesnym poinformowaniem Usługodawcy.
- Jeżeli Usługobiorca do wpłaty potrzebuje faktury proforma to musi w tym celu zgłosić to Usługodawcy drogą mailową na adres kontakt@vassist.com.pl lub telefonicznie w godzinach roboczych i przejść na płatność przelewem
- Płatności przelewem – Usługobiorca dokonuje płatności po otrzymaniu od Usługodawcy faktury proforma o którą należy poprosić. Usługodawca wystawia fakturę proforma i przesyła ją w ciągu 24h do Usługobiorcy. Fakturę po zaksięgowanej płatności Usługodawca wystawia wciągu 24h
- W przypadku pierwszej płatności przelewem Usługobiorca w celu dopełnienia formalności potwierdzenia akceptacji postanowień Regulaminu, Polityki Prywatności oraz Umowy Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych podpisuje oświadczenie (otrzymane od Usługodawcy) i przesyła skan do Usługodawcy. Podpisanie oświadczenia jest w przypadku pierwszej płatności przelewem warunkiem niezbędnym wraz z zaksięgowaną płatnością do realizacji usługi
- Płatności dotyczące wielokrotności usługi pakietu PERSONAL lub płatności za kolejne miesiące w pakietach 2 i 3 miesięcznych (TEAM, TEAM PRO) Usługobiorca dokonuje na podstawie przesłanej przez Usługodawcę faktury z terminem płatności do 7 dni. W przypadku nie otrzymania płatności w tym terminie Usługa i dostęp do CRM zostają wyłączone
- Płatności za uzgodniony z Usługodawcą Upgrade pakietu cenowego Usługobiorca dokonuje na podstawie otrzymanej faktury z terminem płatności 7 dni. Usługodawca po zaksięgowaniu płatności – Upgrade wdraża do realizacji w ciągu 3 dni roboczych
- Płatności nigdy nie przyjmują postaci samopowtarzalnego abonamentu
- Usługobiorca wyraża zgodę na przesyłanie faktur drogą elektroniczną
- Z chwilą zaksięgowania wpłaty Usługobiorca powierza wykonanie, a Usługodawca zobowiązuje się wykonać usługę VASSIST oraz odpowiednie usługi dodatkowe zgodne opłaconym pakietem cenowym
- Warunkiem niezbędnym do wdrożenia usługi jest odesłanie przez Usługobiorcę w ciągu 1-3 dni roboczych otrzymanego po zaksięgowaniu wpłaty uszczegółowiającego Formularzu na adres kontakt@vassist.com.pl lub Formularzu online z pomocą przycisku wyślij
- Warunkiem niezbędnym do wdrożenia usługi jest przesłanie danych dostępowych do kont premium Linkedin™ Sales Navigator określonych jako uczestniczących w kampanii VASSIST. Wszystkie Dane dostępowe mogą zostać przesłane zarówno przez Usługobiorcę jak i bezpośrednio pracowników firmy po przesłaniu Formularzu lub Formularzu online Umowy Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych na adres poufne@vassist.com.pl lub przyciskiem wyślij. Taka konfiguracja pozwala zachować pracownikowi poufność wobec Usługobiorcy
- W przypadku przesyłania danych dostępowych jedynie przez Usługobiorcę tenże zaświadcza że jest administratorem tych Danych OsobowychUsługodawca z chwilą otrzymania formularza lub formularza online oraz pozyskania danych dostępowych kont premium zobowiązuje się do wdrożenia usługi oraz skonfigurowania i przesłania dostępu do scentralizowanego panelu zarządzania CRM VASSIST w ciągu 3 dni roboczych.
- Usługobiorca zapewnia utrzymanie danych dostępowych kont premium (Sales Navigator) na cały okres realizacji Usługi
- Usługobiorca zaświadcza, że przekazane przez niego profile użytkowników zostały zweryfikowane w sposób określony przez regulamin portalu społecznościowego Linkedin™ lub mogą być przez Usługobiorcę zweryfikowane jeśli dotąd nie było to wymagane. W przypadku braku możliwości weryfikacji konta z winy Usługobiorcy, tenże zobowiązuje się do dostarczenia nowych profili użytkowników wraz z danymi dostępowymi w terminie nie dłuższym niż 3 dni, umożliwiając tym samym kontynuację realizacji zlecenia
- Usługobiorca zaświadcza, że przekazane przez niego profile użytkowników nie naruszają żadnych praw osób trzecich
- Usługodawca w ramach udostępnionych profili użytkowników nie ma prawa do: zmiany danych, wysyłania informacji innych niż uzgodnionych, samodzielnego publikowania postów czy jakiejkolwiek ingerencji w zapisy, opcje czy korespondencję Użytkownika Portalu
- Usługobiorca zaświadcza, że dostarczanie jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym jest zabronione
- Usługobiorca w ramach realizowanej Usługi zobowiązuje się nie podejmować umyślnie działań nielegalnych lub naruszających prawa osób trzecich oraz nie podejmowania innych działań mających negatywne konsekwencje dla Usługodawcy
- Usługobiorca zaświadcza, że zlecenie Usługi nie narusza żadnych praw osób trzecich. W przypadku celowego wprowadzenia w tej materii Usługodawcę w błąd będzie on uprawniony zakończenia Usługi i zmiany danych dostępowych do Panelu CRM w trybie natychmiastowym bez prawa do zwrotu poniesionych przez Usługobiorcę wydatków
- Usługobiorca / Pracownik Usługobiorcy po zakończeniu realizacji przez Usługodawcę zlecenia zobowiązuje się do samodzielnej zmiany danych dostępowych swojego profilu uprzednio zaangażowanego w Usługę VASSIST
- Usługodawca przed rozpoczęciem kampanii zobowiązuje się do stworzenia kopii przekazanych profili użytkowników oraz do zgrania kontaktów profili
- Usługobiorca zobowiązuje się do przekazania danych dostępowych w sposób uzgodniony z Wykonawcą
- Usługodawca z obowiązku wynikającego z Art. 6 pkt 1 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. Dz.U. 2002 Nr 144 poz 1204 z późniejszymi zmianami) informuje Usługobiorcę o szczególnych zagrożeniach wynikających z korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną, w tym m.in.: programy szpiegujące, złośliwe oprogramowanie, wyłudzanie danych poufnych. Informacje aktualne na temat zagrożeń w komunikacji elektronicznej można znaleźć na stronie UKE (uke.gov.pl)
- Usługodawca nie ma prawa powierzyć wykonania zlecenia innej firmie lub osobie bez uprzedniego podpisania z nią umowy o zachowaniu poufności oraz upoważnienia do przetwarzania danych osobowych zawężonych jedynie do realizacji Usługi określonej niniejszą Umową / RegulaminemUsługobiorca wyraża zgodę na niezbędne przeniesienie praw i obowiązków Usługodawcy wynikających z Regulaminu na osoby lub podmioty trzecie, w celu zachowania ciągłości realizacji Usługi
- Miarą wykonania Usługi jest osiągnięcie założonego zasięgu odpowiedniego z wykupionym pakietem cenowym udokumentowanym statystyką dotarcia do odpowiedniej liczby osób w zadeklarowanej przez Usługobiorcę grupie potencjalnych klientów. Przez dotarcie do określonej liczby osób rozumiemy zainicjowanie nawiązania kontaktu przez zaangażowane w kampanie profile użytkowników na portalu Linkedin™ a nie ich akceptacji
- Usługobiorca zaświadcza zrozumienie, iż przy dobrze przygotowanym do kampanii profilu samo zainicjowanie kontaktu może rodzić szansę sprzedaży. Usługobiorca deklaruje zrozumienie, iż poziom akceptacji zaangażowanych w kampanię profili Linkedin™ waha się pomiędzy 40-70% i w dużej mierze zależy od przygotowania profilu Linkedin™
- Usługobiorca zobowiązuje się do wdrożenia zaleceń Usługodawcy wpływających na realizację Usługi
- Usługobiorca zaświadcza zrozumienie dla ewentualnej potrzeby dodatkowego czasu wykonania Usługi w liczbie do 7 dni / 1 miesiąc do pełnego zrealizowania zakładanych w pakiecie cenowym zasięgów. Potrzeba dodatkowego czasu realizacji usługi przez Usługodawcę może wynikać z różnych przyczyn w tym również całkowicie niezależnych od Usługodawcy
- Usługodawca po zakończeniu realizacji zlecenia na żądanie Zamawiającego przedstawia statystyki potwierdzające jego wykonanie
- Usługodawca ma prawo na odstąpienie od realizacji zlecenia w terminie natychmiastowym z chwilą nie otrzymania w terminach określonych Regulaminem pierwszej lub kolejnych płatności, wypełnionego formularza zamówienia oraz przewidzianych do realizacji Usługi VASSIST danych dostępowych kont Premium Sales Navigator wszystkich lub ich części a także nie przedłużenia pakietu Premium dla wszystkich lub części Kont Użytkowników. Wówczas Usługodawca zwraca pełną kwotę w przypadku pierwszego miesiąca realizacji zamówienia i kwotę proporcjonalną do niewykonanej usługi w przypadku miesiąca kontynuacji pakietów Team czy Team Pro. Do proporcjonalności rozliczenia przyjmuje się liczbę osiągniętego zasięgu. Usługodawca robi korektę faktury jeśli taka była i przesyła ją do Usługobiorcy
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi VASSIST jeżeli było to spowodowane ograniczeniami nakładanymi przez Portal Linkedin™, Siłą Wyższą lub z winy Usługobiorcy. Usługodawca zwraca wówczas kwotę proporcjonalną do niewykonanej usługi. Do proporcjonalności rozliczenia przyjmuje się liczbę dni wykonania Usługi w ramach danego miesiąca. Usługodawca robi korektę faktury jeśli taka była i przesyła ją do Usługobiorcy
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody Usługobiorcy spowodowane brakiem możliwości skontaktowania się z nim lub wyznaczoną przez niego osobą
- Usługodawca ma prawo do odstąpienia od realizacji zlecenia w terminie natychmiastowym w przypadku wystąpienia innych trudności technicznych uniemożliwiających realizację zlecenia nie wymienionych dotąd. Usługodawca zwraca wówczas kwotę proporcjonalną do niewykonanej usługi. Do proporcjonalności rozliczenia przyjmuje się liczbę dni wykonania Usługi w ramach danego miesiąca. Usługodawca robi korektę faktury jeśli taka była i przesyła ją do Usługobiorcy
- Usługodawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub częściowego wykonania Usługi VASSIST jedynie z winy Usługodawcy na podstawie Regulaminu
- Usługodawca ma prawo na odstąpienie od umowy do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia wpłaty włącznie bez podawania przyczyny. Wówczas Usługodawca zwraca pełną kwotę i robi korektę faktury jeśli taka była
- Odstąpienie przez Usługodawcę od realizacji Usługi nie zwalnia Usługobiorcy z zapisów zaakceptowanego Regulaminu dotyczących zachowania poufności czy traktowania działań na szkodę Usługodawcy jako zabronionych
- Odstąpienie przez Usługodawcę od realizacji Usługi nie zwalnia go od obowiązków względem Usługobiorcy w zakresie przechowywania i usuwania danych wrażliwych
- Usługodawca zobowiązany jest do dochowania poufności w zakresie wrażliwych informacji dotyczących Usługobiorcy o ile Usługobiorca zastrzegł te informacje jako poufne
- Usługobiorca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Usługodawcy o wszelkich zmianach mających wpływ na zaakceptowany przez niego Regulamin
- Usługobiorca wyraża zgodę na posługiwanie się przez Usługodawcę nazwą i logo Usługobiorcy w materiałach marketingowych i promocyjnych Usługodawcy
- Jeśli Usługobiorca uzna, że Usługa została zrealizowana niezgodnie z Umową i przysługuje prawo wniesienia reklamacji pisemnej na adres kontakt@vassist.com.pl
- Reklamacja powinna zawierać dane Usługobiorcy, opis przedmiotu reklamacji oraz żądanie Usługobiorcy w związku z wadliwą realizacją Usługi.
- Usługodawca ma 30 dni na ustosunkowanie się do przedmiotu roszczenia. Jeżeli w przewidzianym terminie tego nie zrobi reklamację uznaje się za zasadną
- W przypadku nieuznania przez Usługodawcę reklamacji, Usługobiorcy przysługuje dalsza droga postępowania pozasądowego lub sądowego
- Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego
Nie jesteś pewien? Umów się na bezpłatną konsultację telefoniczną poprzez callendy lub napisz do nas
Nie jesteś pewien? Umów się na bezpłatną konsultację telefoniczną poprzez callendy lub napisz do nas